18/01/2023
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΒΡΩΜΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ-ΜΑΡΚΕΤ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...ΔΕΝ...!!
Μπορώ όμως να τον φέρω,όταν μετά από σεισμό είσαι θαμμένος κάτω από τα συντρίμμια,για να σε βρει.Μπορώ να τον φέρω,όταν έχεις εγκλωβιστεί στο χιόνι,για να σε εντοπίσει.Μπορώ να τον φέρω, όταν αγνοείσαι στα φαράγγια και στα δάση,για να σε σώσει.
Δεν τον πειράζει όμως...Εκείνος θα κάνει τα πάντα για σένα κι ας τον απεχθάνεσαι!!
Γιατί είναι σκύλος και ξέρει να αγαπά...
Να σέβεστε!!!
🤔🤔🤔🌈🌈🌈. A.Μ.