Why Pay More - Mobile Store

  • Home
  • Why Pay More - Mobile Store

Why Pay More - Mobile Store Siapa WHY PAY MORE? Dari situ, korang akan lebih nampak kenapa ramai trust WHY PAY MORE.

Rasa macam tak perlu kami cerita panjang
Google je kami ⭐⭐⭐⭐⭐

Sebab bagi kami, info & review dalam Google adalah yang paling real daripada customer sendiri.

16/08/2026
15/08/2026

Ini bukan Peter Parker…
ini Peter Arash.🕷️😂

15/08/2026

Abang, kakak, adik, pakcik, makcik… siapa tengah perlukan duit cepat? 👀
Jangan risau, kami bukan nak pinjam duit hangpa😂

Kami boleh 𝘾𝘼𝙎𝙃 𝘽𝙐𝙔 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚 𝙝𝙖𝙣𝙜𝙥𝙖 terus! 💵📱
Kalau nak 𝙙𝙤𝙬𝙣𝙜𝙧𝙖𝙙𝙚 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚 sambil ambil lebihan cash pun boleh.

Bawa mai phone, kami check condition dan terus bagi harga.

𝙆𝙚𝙣𝙖𝙥𝙖 𝙋𝙞𝙡𝙞𝙝 𝙒𝙃𝙔 𝙋𝘼𝙔 𝙈𝙊𝙍𝙀? 👀
✅Trusted seller di google with 5⭐ review
✅ 30 Days FREE Exchange
✅ Face to face check phone
✅ Test sampai puas hati dulu

𝙆𝙖𝙢𝙞 𝙟𝙪𝙜𝙖 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙥𝙩:
1️⃣ ShopeePay
2️⃣ Atome
3️⃣ Credit Card Installment
4️⃣ Ansuran 36 Bulan RM0 Deposit

T&C Apply

06/08/2026

𝐉𝐂𝐋 𝐃𝐚𝐡 𝐊𝐞𝐧𝐚 𝐑𝐞𝐣𝐞𝐜𝐭? 𝐉𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐑𝐢𝐬𝐚𝐮! 🙌

Tak semestinya dah reject JCL, terus tak boleh beli phone secara ansuran.

✅ Kami masih ada 𝗯𝗲𝗯𝗲𝗿𝗮𝗽𝗮 𝗽𝗹𝗮𝘁𝗳𝗼𝗿𝗺 𝗕𝗡𝗣𝗟 lain yang boleh mohon.
⚡ Ada platform yang boleh dapat 𝗸𝗲𝗽𝘂𝘁𝘂𝘀𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗮𝘄𝗮𝗹 𝟭𝟬 𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁.
💰 Hanya perlu 𝟯𝟬% 𝗱𝗲𝗽𝗼𝘀𝗶𝘁.

Kenapa Pilih WHY PAY MORE? 👀

✅Trusted seller di google with 5⭐ review
✅ 30 Days FREE Exchange
✅ Face to face check phone
✅ Test sampai puas hati dulu

Kami juga accept:
1️⃣ ShopeePay
2️⃣ Atome
3️⃣ Credit Card Installment
4️⃣ Ansuran 36 Bulan RM0 Deposit

T&C Apply

24/07/2026

Hari ni kita bincang benda yang paling penting dalam hidup…
Trex bunyi apa? 🦖🤣

23/07/2026
02/06/2026

📦 Ready Stock!
Used Huawei Pura 80 ✨
12+256GB

RM1,698 Only🔥🔥🔥

Kenapa Pilih WHY PAY MORE? 👀

✅Trusted seller di google with 5⭐ review
✅ Face to face check phone
✅ Test sampai puas hati dulu

Condition memang cun & puas hati gaisss🔥
Datang check sendiri dekat kedai sekarang

30/05/2026

Ramai tanya "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐠𝐚 𝐤𝐚𝐦𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐮𝐫𝐚𝐡 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐢 𝐥𝐚𝐢𝐧?"
Sebab tu la customer kami repeat & bawak kawan sekali datang.

Iphone Ekonomi sampai Iphone 17 Pro Max kami ada READY STOCK🫡

Stock terhad🔥Whatsapp sekarang untuk dapatkan harga terbaik👇
http://wa.me/60107715898

"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐤 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐲...."Itu antara ayat yang kami selalu dengar. 😅Tapi lepas semak, ramai customer terkejut seba...
29/05/2026

"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐢𝐧𝐠𝐚𝐭 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐤 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐲...."
Itu antara ayat yang kami selalu dengar. 😅

Tapi lepas semak, ramai customer terkejut sebab proses sebenarnya lebih mudah daripada yang disangka.

Alhamdulillah, ramai dah berjaya pickup phone pilihan mereka.📱

Kenapa pilih WHY PAY MORE?
🏪 Kedai fizikal
⚡ Semakan cepat
📲 Apply Secara Online je
✅ Guaranteed 100% Original
🔥 Semua model ready stock

Nak tahu kelayakan?

Mai tekan link bawah, terus chat dengan kami 👇
http://wa.me/60107715898
Kami bantu semak & explain sampai faham

Address


Opening Hours

Monday 11:00 - 20:00
Tuesday 11:00 - 20:00
Wednesday 11:00 - 20:00
Thursday 11:00 - 20:00
Friday 11:00 - 20:00
Saturday 11:00 - 20:00

Telephone

+601135572298

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Why Pay More - Mobile Store posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Computer & Electronics Service?

Share