29/07/2024
Heeft u ook zo genoten van het aanzicht van alle vlaggetjes en oranje koeien? Wij ook! Maar nu de inschrijfperiode voorbij is, is het tijd dat wij alles weer netjes opruimen. Zodoende zijn wij reeds begonnen met het weghalen van alle vlaggetjes, reclameborden en koeien.
Heeft u zich recent ingeschreven en is er bij u nog geen vlaggetje geplaatst? Dan zal dit ook niet meer gebeuren.