Eskiler Gider Yeniler Gelir ;)
Dünyanın Kuralı Bu :)
19/05/2012
Bir kar tanesi gibiydim sonbahar sabahında
Sessiz narin ve kimsesiz
Düşerken yeryüzünün karanlık sokaklarına
Yalnızlıgımdan başka kimse yoktu yanımda
Bir kar tanesi gibiydin kışın ortasında
Soğuk kaskatı ve kasvetli
Derin derin ilerken o an tenime
Yalnızlığımı paylaştım seninle
Ve işte güneş açtı bitti hikaye
Mutluluğun yerini ayrılık aldı yine
O karanlık sokaklarda
Yalnızlığım ve ben yürüyoruz yine...
Clanımız'da bulunan 'DeadLLyy' Feyyaz Buldurucu'nun yazmış olduğu şiiri.Tebrik Ediyoruz.
19/05/2012
6-0 Olduktan Sonra Adamlar Ümidi Kesti Kaçtılar:)
19/05/2012
RW Clanıyla Yaptığımız Maçta 14-3 Yenmiş Bulunmaktayız!
19/05/2012
4-0 Devamının Gelmesini İstemediler Kaçtılar:)
03/05/2012
Acı Son 16 ya 3 :)
03/05/2012
...
02/05/2012
ilk yarı 10 - 5 aldık
2. yarı 5 e 5 ken Kaçtılar :)
02/05/2012
Skor 8-0 Olunca Maçı Alamayacakalrını anladılar Ve Çıktılar :)
01/05/2012
Her El Awp Alıyorsunuz Diyerek Seri Bir Şekilde Kaçtılar.
SK Tagı Almışlarda Hakkını Versinler Bari :/
Tagına Sahip Çık SK :)
Be the first to know and let us send you an email when Very Difficult Five2 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.