22/06/2026
Pride Month. En ja, daar wil ik iets mee doen. Maar gewoon een regenboogje op mijn logo plakken of inconsistente content maken en zeggen “kijk eens hoe inclusief”: dat voelt ook maar wat gemakkelijk. (Als je natuurlijk eeb kei leuk idee hebt voor stickers of illustraties, altijd welkom om te delen)
Je kunt ook op andere manieren iets bijdragen:
👂Luister naar mensen uit de LGBTQIA+ community. Diversifieer uw vriendengroep.
🙏 Steun q***r makers en organisaties. Zo zijn er superveel!
🫰 Zorg dat mensen het hele jaar door zichzelf kunnen zijn, niet alleen in juni.
Voor mij is Pride persoonlijker dan ik hier per se hoef uit te leggen. Iedereen mag graag zien wie die graag ziet en zijn wie dat die is. Punt.
En als niet te cheape cop-out en gewoon niets te doen: 50% op alles van commissies, illustraties, D&D-resources en artprints via Etsy.
Geef elkaar wat meer ruimte. Da’s al heel wat. 🏳️🌈🫰
***rartists