21/11/2019
Godik-It har netop indleveret regnskab for året 2018/2019, og det endte med en rekord omsætning på Kr. 3.327.000
I en periode af året var vi 3 IT konsulenter, som var med til at sikre rekordomsætningen, og det vil jeg gerne takke Svend og Lennart for at bidrage med.
Desværre for Godik-It valgte Lennart at skifte en provisions-lønnet konsulenttilværelsen, ud med en fastansættelse lige før sommerferien, så nu er vi igen "kun" to konsulenter.
Godik It har plads til flere erfarne IT konsulenter, der har lyst til at arbejde som "Freelance" konsulent, men stadig være en del af et fællesskab, og ikke mindst sikret en minimumsløn hver måned.
Konceptet går ud på, at du ansættes som konsulent hos Godik-It, og aflønnes i forhold til de timer du fakturere med en garanteret mindsteløn, som forhandles individuelt i forhold til arbejdsområde og erfaring. Vi er populært sagt et "Freelance" fællesskab, hvor det kedelige papirarbejde udføres af Godik-It, så du kan gøre det du er bedst til, nemlig arbejde som IT konsulent.
Godik-It har god kontakt til virksomheder og andre konsulenthuse i IT branchen, så den rigtige konsulent har altid en kundekontrakt at arbejde på. Vi hjælper ganske enkelt hinanden med at finde den næste kundekontrakt via vores store netværk..
Det betyder at du får friheden som "selvstændig", men slipper for at stå alene med usikkerheden, kontrakt og papirarbejdet, i forhold til kunder og myndigheder, det tager vi os af sammen.
Du starter med en acontoløn på 65% af din forventede omsætningen i bruttoløn, og når du passere 1200 fakturer-bar timer, inden for de sidste 12 måneder, så modtager du hele 85% af din omsætning som bruttoløn.
En konsulent forventes at kunne fakturere 1600 timer pr. år ved almindelig fuldtidsarbejde, så 1200 timer er normen og ikke det ekstreme.
Faktisk har vi ikke ansat nogen, der ikke har nået de 85%, så Godik-IT tilbyder det bedste fra de to verdener, nemlig en stabil jobsituation, gode kollegaer der hjælper hinanden både fagligt og privat, og en aflønningform der belønner indsatsen og risikoen som "selvstændig".
Har du lyst til et kaffemøde om mulighederne, så skriv til [email protected]
Henrik Godiksen
Ejer