30/11/2022
دلوقتي اغلب الوادي بقت ع خط الغاز و ساعات نبقي بنعمل الغدا و نلاقي الكارت خلص 🫡❌
و مش عارفين نكمل الاكل و مافيش حد يقدر يروح اخر الدنيا يشحن الكارت😑
أو الكارت يخلص يوم اجازه أو بليل و احنا محتاجين ضروري🙂
دلوقتي بقا في D.Tech متوفر شحن الغاز 💳🫴🏻🫣
بتيجي وقت ما تحب تشحن كارت الغاز ☺️
و العنوان ساهل و ميتوهش
شارع العدل بجوار صيدليه هشام حماده