27/12/2022
افتكرت كلمة كنت بقولها للناس لما كانوا بيكلمونى قد ايه هما حابين المكان جدا وبيحسوا فيه بإحساس لطيف "العبرة مش فى المكان العبرة بالناس اللى فيه"
فعلا طول الفترة اللى فاتت انا قابلت ناس كتير اوى فى ارترونكس من أحسن ما قابلت فى حياتى كلها والناس الكتير دى كلها موجودة فدى حاجه حلوة كمية الناس اللى صورها معدية فى دماغى حاليا بمواقف ممكن يكون هما نسيوها اكتر مما تتخيلوا.
انا مبسوط جدا جدا جدا ان عرفتكم دى احسن حاجه حصلت فى حياتى كلها واكبر نجاح لارترونكس انها
جمعت الناس الحلوة دى.
محمد يحيى