13/05/2026
https://www.linkedin.com/posts/madsystems30-cooperativa-tecnologiahumana-share-7460011044078309376-c_Xs?utm_source=social_share_send&utm_medium=member_desktop_web&rcm=ACoAAAJ6jPwBL5uw-G7lMGtuCar2TOoZyn1zVbc
• Ara ja si, fem trenta anys fent la tecnologia més humana.
El 1996 érem tres. Teníem un ordinador, moltes ganes i la certesa que la tecnologia havia de servir a les persones — i no al revés.
Avui, trenta anys després, seguim sent els mateixos: una cooperativa de treball nascuda a Barcelona, formada per professionals que estimen la feina ben feta i el tracte directe.
Durant els pròxims mesos compartirem el que hem après en tres dècades ajudant pimes i organitzacions a fer servir la tecnologia de debò. Sense complicar-ho. Sense vendre el que no cal.
Gràcies per ser-hi.
Vols saber tot el que fem? T'ho expliquem sense compromís: https://lnkd.in/eyArT72D
• Ara ja si, fem trenta anys fent la tecnologia més humana. El 1996 érem tres. Teníem un ordinador, moltes ganes i la certesa que la tecnologia havia de servir a les persones — i no al revés. Avui, trenta anys després, seguim sent els mateixos: una cooperativa de treball nascuda a Barcelona...