27/05/2025
Saatiin viime perjantaina taas porukka kasaan ja pidettiin perinteeksi muodostunut brownbag, eli tilattiin pizzat ja juteltiin siitä, missä Skillwell menee nyt ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Yhtenä isona teemana tällä kertaa oli tekoäly, ja miten se jo nyt muuttaa meidän työtä ja palveluita, sekä mitä kaikkea se vielä tulevaisuudessa mahdollistaa.
Brownbagit on meille hyvä tapa istahtaa alas yhdessä, syödä hyvin ja vaihtaa ajatuksia. Välillä puhutaan teknologiasta, välillä firmasta ja välillä ihan vaan siitä mitä sattuukin mieleen juolahtamaan.
Hyviä keskusteluja ja hyviä tyyppejä, seuraavan kerran saadaankin koko porukka kasaan kesäpäivillä!