09/04/2026
Pakko todeta, vaikka ite sanonkin:
Tiimi- ja kaupunkiseikkailut on ihan parasta mitä työporukan kanssa voi yhdessä tehdä. 🙌
Skeptisimmätkin epäilijät sulaa matkan varrella. Ja tämä on vaan fakta, joka on nähty ja todistettu tuhansien ryhmien kokemuksella.
Kun ihminen toimii tiimissä, yhteisen hauskan tavoitteen eteen ja jokainen saa osallistua pakottamatta ja juuri omalla mukavuusalueellaan, tapahtuu aika hienoja juttuja, joita tapahtuu tiimeissä jotka toimii. 🤩🙌
(Tulipa monimutkainen lause. Äikänope raapisi taas päätään. Terkkui Mustonen ja Itkonen)
M***a hei, joskus monimutkainen on just hyvä. Voi heittää pilkulla tai puolipisteellä tai jättää vaikka kokonaan vaille välimerkkejä.
Sellaista se on meillä: vähän toisenlaisia tykypäiviä. Just teille!
Lue lisää ➡️ amazingcity.fi
Tai nakkaa viestillä ➡️ [email protected]
🤗