13/04/2026
Förra helgen, den 10–11 april, inledde vi vårt jubileumsår med en personalresa till Tallinn! 🎉
För att uppmärksamma att Electrocon firar 30 år i år bjöd vi hela vår fantastiska personal på en rekreationstripp – ett sätt att säga tack för ert engagemang, er kompetens och det arbete ni gör varje dag.
Resan bjöd på härlig gemenskap, skratt, god mat och minnen för livet. Att få umgås utanför arbetsplatsen stärker oss som team och påminner oss om hur viktiga vi är för varandra.
Ett varmt tack till hela vår enastående personal – ni är hjärtat i Electrocon! 💙
Viime viikonloppuna, 10.–11. huhtikuuta, aloitimme juhlavuotemme matkalla Tallinnaan! 🎉
Juhlistaaksemme Electroconin 30-vuotisjuhlavuotta tarjosimme koko upealle henkilöstöllemme virkistysmatkan – kiitoksena sitoutumisestanne, osaamisestanne ja päivittäisestä työstänne.
Matka tarjosi mukavaa yhdessäoloa, naurua, hyvää ruokaa ja unohtumattomia muistoja. Yhteinen aika työpaikan ulkopuolella vahvistaa tiimihenkeä ja muistuttaa meitä siitä, kuinka tärkeitä olemme toisillemme.
Lämmin kiitos koko upealle henkilöstöllemme – te olette Electroconin sydän! 💙
Last weekend, April 10–11, we kicked off our anniversary year with a trip to Tallinn! 🎉
To celebrate Electrocon’s 30th anniversary, we invited our entire amazing staff on a recreational trip – as a way to thank you for your dedication, expertise, and the work you do every day.
The trip was filled with great company, laughter, delicious food, and memories for a lifetime. Spending time together outside the workplace strengthens us as a team and reminds us how important we are to one another.
A heartfelt thank you to our outstanding staff – you are the heart of Electrocon! 💙