Wire Tree

Wire Tree 📞 You can reach WireTree easily! Call us at +94 777 241924
WhatsApp: +94 707 241924
Or message us here anytime 💬
Website: wiretree.lk

It is our vision to "provide the best purchasing experience to our customers by providing excellent customer services and after sales services” Services such as laptop repair, data recovery, PC maintenance, virus guard installation CCTC Installation, Server Base Support E.T. are provided by the technicians either at the WireTree Office or on-site at the customer’s convenience. We provide the Solu

tions and support for all your IT needs, allowing you to focus your efforts on your business. We are a dynamic provider of high technology products at highly competitive prices. Accordingly, we are offering custom OEM services. And as such, our current clients have given us abundant praise and providing repeat business frequently.

🚨 ඊමේල් එක ඇරියොත් ඉවරයි!.... 💀🛑📩රුසියන් හැකර්ලා සෙට් එකක් වෙන Laundry Bear (Void Blizzard) Microsoft Exchange OWA වල ති...
02/08/2026

🚨 ඊමේල් එක ඇරියොත් ඉවරයි!.... 💀🛑📩

රුසියන් හැකර්ලා සෙට් එකක් වෙන Laundry Bear (Void Blizzard) Microsoft Exchange OWA වල තියෙන පට්ටම භයානක බග් එකක් (CVE‑2026‑42897) පාවිච්චි කරලා අලුත්ම ගේමක් ගහනවා.

☠️ "Half-Click" කියන්නේ මොකක්ද?

මේකට කිසිම ලින්ක් එකක් හරි ඇටෑච්මන්ට් එකක් හරි ක්ලික් කරන්න ඕනේ නෑ. හැකර් එවපු ඊමේල් එක නිකන් ඕපන් කරලා බැලුවාම ඇති. ඊමේල් එකේ HTML කෝඩ් එක අස්සේ හංගලා තියෙන Obfuscated Javascript එකක් OWA (Outlook Web Access) එකෙන් ඔටෝ රන් කරනවා. මේක බ්‍රවුසර් එකේ Run වෙන Stored XSS වෛරස් එකක්.

🛡️ පාස්වර්ඩ් මාරු කරත්, OS ගැහුවත් අයින් වෙන්නේ නෑ!...

මේ 'OWAReaper' වෛරසය PC එකේ .exe ෆයිල් එකක් විදිහට සේව් වෙන්නේ නෑ.මේක හැංගෙන්නේ උබේ Browser එකේ localStorage එකේ සහ IndexedDB කියන Offline Cache එකේ.

මුන් Outlook Add-ins වල තියෙන 'ReadWriteMailbox' permission එකයි OAuth Tokens ටිකයි හොරකම් කරගන්නවා.ඒකෙන් මුළු ඊමේල් ෆෝල්ඩර් එකේම Owner permission එක හැකර්ට (Default user විදිහට) දෙනවා.

මේ නිසා උබේ පාස්වර්ඩ් මාරු කරලවත්, මැෂින් එකට අලුතෙන් OS එක ගැහුවත්, සර්වර් එකේ හැකර්ගේ ඇක්සස් එක එහෙම්මම තියෙනවා.

📅 කවදා ඉඳන්ද මේක වෙන්නේ?

2026 මාර්තු ඉඳන් මේ හැකින් එක රහසක් විදිහට සිද්ධ වෙලා තියෙනවා. Microsoft ලා Patch එකක් දුන්නත්, ඒ අප්ඩේට් එක කරපු නැති අයට ගහන්න ජූලි 22 ඉඳන් ආයෙත් ලොකු ඇටෑක් එකක් කරලා තියෙනවා.

🛠️ බේරෙන්නේ කොහොමද? (නිකන්ම Patch කරලා මදි)

මේකෙන් බේරෙන්න Server Update එක දානවාට අමතරව තව දේවල් කරන්න ඕනේ :

1. Browser එකේ IndexedDB සහ localStorage එක සම්පූර්ණයෙන්ම Clear කරන්න ඕනේ.

2. ReadWriteMailbox' permission තියෙන Outlook Add-ins අයින් කරලා OAuth Token අලුත් (Revoke) කරන්න ඕනේ.

3. Mailbox Permissions වල Default user ට Owner දීලා තියෙනවා නම් ඒක අනිවාර්යයෙන්ම අයින් කරන්න ඕනේ.

මේවා ගැන කම්පැනි වල IT / SysAdmin කරන යාලුවෝ ඉන්නවා නම් අනිවාර්යයෙන්ම මෙන්ෂන් කරලා දැනුවත් කරන්න. මේක ලේසි පාසු වෛරස් එකක් නෙමෙයි............

CCTV Installersලා හැමෝම එකතු වෙන්න! 👋 ඔයාලා Project එකක් කරනකොට Clientගේ Budget එක අඩු කරන්න කියලා Refurbished HDD පාවිච...
14/06/2026

CCTV Installersලා හැමෝම එකතු වෙන්න! 👋 ඔයාලා Project එකක් කරනකොට Clientගේ Budget එක අඩු කරන්න කියලා Refurbished HDD පාවිච්චි කරනවාද? එහෙනම් මේක අනිවාර්යයෙන්ම කියවන්න.⁣

ලාභෙට තියෙන Refurbished HDD දාලා ඔයාලා මහන්සියෙන් හදාගත්ත Professional Reputation එක රිස්ක් එකේ දාන්න එපා. CCTV System එකක් කියන්නේ 24/7 non-stop Record වෙන එකක්. හැබැයි මේ Refurbished HDD කියන්නේ දැනටමත් Desktop පරිගණක වල පාවිච්චි කරලා, factory reset කරලා ආපු ඒවා. මේවට CCTV වල තියෙන Continuous Writing Stress එක දරන්න බෑ.⁣

⚠️ Refurbished HDD පාවිච්චි කිරීමේ ප්‍රධාන අවදානම්:⁣

𝐅𝐫𝐚𝐦𝐞 𝐃𝐫𝐨𝐩𝐬 & 𝐃𝐚𝐭𝐚 𝐂𝐨𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧: ⁣
සොරකමක් වගේ critical වෙලාවක footage එකක් නැති වුණොත් client ගේ විශ්වාසය සම්පූර්ණයෙන්ම ඉවරයි. Surveillance-grade HDD එකක් වගේ නෙවෙයි, refurbished ඩ්‍රයිව් එකක frame drops වෙන්න සහ Bad Sectors එන්න තියෙන chance එක 90%කට වඩා වැඩියි.⁣

𝐈𝐧𝐟𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐚𝐥𝐥-𝐛𝐚𝐜𝐤𝐬 & 𝐋𝐨𝐬𝐭 𝐏𝐫𝐨𝐟𝐢𝐭𝐬: ⁣
ළඟ ලාභය බලලා refurbished දැම්මොත්, Warranty ලෙඩ නිසා ඔයාලට දිගටම client ගේ සයිට් එකට නිකන් දුවන්න වෙනවා. Free labor සහ Transport වලට ගියාම ඔයාලගේ profit margin එක ඉවරෙටම ඉවරයි.⁣

𝐍𝐨 𝐂𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭 𝐓𝐫𝐮𝐬𝐭: ⁣
හැම project එකක්ම Professional විදිහට manage කරන්න CCTVpilot පාවිච්චි කරන්න හුරුවෙන ඔයාලා වගේ Smart Installersලා, Quality hardware වලට විතරක්ම priority දෙන්න ඕනේ.⁣

ඔන්න ඉතින් ඔයාලගේ මුළු Business එකම Automate කරලා, Projects ලේසියෙන්ම Handle කරන්න පුළුවන් ලංකාවේ පලවෙනි සහ එකම platform එක වෙන CCTVpilot මේ එන June මාසේ Official Launch වෙනවා! 🚀⁣

CCTVpilot එකෙන් ඔයාගේ Installer Brand එක Top එකටම අරන් යන ගමන්, Hardware පැත්තෙනුත් standard එක maintain කරන්න. හැමතිස්සෙම Original Surveillance-grade HDDs විතරක්ම පාවිච්චි කරන්න.⁣

ලාභ හොයන්න ගිහින් Refurbished HDD දාලා CCTVpilot එකෙන් ඔයා හදන Reputation එක නැති කරගන්න එපා!⁣

ඔයාලත් Refurbished HDD දාලා Client ඉස්සරහා නාගත්ත අවස්ථා තියෙනවද? Comment එකක් දාගෙන යන්න!

copied

12/06/2026

සිම් එකක් දාලත් වැඩ , රවුටර් එකෙනුත් වැඩ.
😍😍

EZVIZ DUAL LENSE CAMERA INSTALATION - Mawela

Features
Work with wifi Router or 4g Sim
5MP Camera
Dual Lense
Human Detection

World No 01 Cemara 1
2 Years Warranty 💯

06/06/2026

මේ wifi camera එක AI එක්ක වැඩ කරන නිසා, හොරෙක් දැක්කොත්, යන යන පැත්තට හැරිලා zoom කරගන්නවා... මේ තියෙන්නේ EZVIZ H8c Pro
https://www.facebook.com/share/v/1AxNi6bRMt/

One Partner for Every IT NeedStop managing multiple vendors. See how WireTree bridges the gap for your business. 070 724...
02/05/2026

One Partner for Every IT Need
Stop managing multiple vendors. See how WireTree bridges the gap for your business. 070 724 1924 0777 241924

Ever peeked at your security camera at night and only saw dark shadows? 🌙😟It’s hard to know who’s at the gate or what’s ...
13/01/2026

Ever peeked at your security camera at night and only saw dark shadows? 🌙😟

It’s hard to know who’s at the gate or what’s happening in your yard.

The H9c Dual 4G fixes that with vivid colour night vision 🎨👀
It turns even the darkest nights into bright, clear footage.

No more guessing 👤🚗
See every visitor, every movement, and keep your home and loved ones safe ✅🏡 even when you’re away.

🚨NOT A KEYBOARD🤯HP EliteBoard G1a Next Gen AI PC.
09/01/2026

🚨NOT A KEYBOARD🤯
HP EliteBoard G1a Next Gen AI PC.

ආලකමන්දාවෙන්  පොරව එළව්වට පස්සේ මම වැඩට ගත්තා...😁😁😁
04/01/2026

ආලකමන්දාවෙන් පොරව එළව්වට පස්සේ මම වැඩට ගත්තා...😁😁😁

PC won't turn on bro, Bro,did you put Clogard instead of wires? 🤣🤣🤣
02/01/2026

PC won't turn on bro, Bro,did you put Clogard instead of wires? 🤣🤣🤣

Address

No. 1141, 2nd Lane, Dhamodaya Mawatah, Sri Jayawardhanapura Kotte
Battaramulla
10120

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Wire Tree posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Wire Tree:

Shortcuts

Share

Category