20/08/2026
ඔයාගේ PC එකත් වැඩ කරද්දී Slow වෙනවාද, Overheat වෙනවාද? හේතුව මේක වෙන්න පුළුවන්! 🛠️
කාලෙකින් Clean නොකරපු PC එකක ඇතුල මෙන්න මේ වගේ තමයි තියෙන්නේ.
Dust එක නිසා Hardware Damage වෙන්න කලින්, Overheating ප්රශ්න එන්න කලින් ඔයාගේ PC / Laptop එක Clean කරගන්න.
🛠️ KAPU Tech Special Services:
✅ Full PC / Laptop Cleaning & Dust Removal
✅ Thermal Paste Replacement
✅ Hardware & Software Upgrades
✅ Professional Repair & Service
💡 KAPU Tech වෙතින් ඔබේ පරිගණකයට හොඳම රැකවරණය ලබාගන්න!
📞 වැඩි විස්තර සඳහා අමතන්න: 072-6698311
📍 Whatsapp:072-9399609