The Rise

The Rise The Rise of Mind, Technology, Agriculture, and Nation. Welcome to Rise! At Rise, self-sustainability is at the core of our brand promise.

We are a visionary project dedicated to building an expert village nestled amidst the serene mountaintop location in Kandy, Sri Lanka. Our mission is to empower the rural community by creating a spiritually mindful, environmentally conscious, and connected village that promotes a sense of community and happiness. We strive to create a community that can thrive independently, utilizing renewable en

ergy sources like solar power and implementing sustainable practices such as rainwater harvesting and organic food harvesting. Our commitment to green technology ensures minimal environmental impact through eco-friendly construction practices and energy-efficient systems. Beyond self-sufficiency, we prioritize holistic wellbeing. We believe in fostering a balanced and healthy lifestyle for our residents, promoting physical and mental wellbeing while fostering a strong connection to nature. Through recreational freedom, mindfulness retreats, and a focus on nature-centric living, we aim to elevate happiness and fulfillment. Join us on this incredible journey as we shape a vibrant and sustainable community that embraces the beauty of the mountains, fosters expertise, and uplifts the spirit. Discover the joys of harmonious living at Rise. Welcome to a new way of life.

Idea එකක්...  Solution එකක්... Brand එකක් ! සොබාදහමට වටිනාකමක් දෙන්න තාක්ෂණය ඉගෙනගන්න ඕනෙද? එහෙම නැත්නම් තාක්ෂණයට පණ දෙන...
06/08/2026

Idea එකක්... Solution එකක්... Brand එකක් !
සොබාදහමට වටිනාකමක් දෙන්න තාක්ෂණය ඉගෙනගන්න ඕනෙද? එහෙම නැත්නම් තාක්ෂණයට පණ දෙන්න සොබාදහම ඉගෙනගන්න ඕනද?

අපි ගොඩ කාලෙක ඉඳන් හිතුවේ ලංකාවේ තියෙන හොඳම දේ පිටරට යවන එක තමයි දියුණුව කියලා. අමුද්‍රව්‍ය විකුණනවා,ලෝකෙ වෙන කෙනෙක් ඒවට වටිනාකමක් එකතු කරනවා,අන්තිමට අපිම ඒ නිෂ්පාදන වැඩි මිලකට ආයෙත් මිලදී ගන්නවා.
හැබැයි,
ඒක වෙනස් කරන්න පුළුවන් නම්?

ලංකාවේ Youth generation එකත් එක්ක, ලංකාවේම ස්වභාවික සම්පත්වලට ලෝක මට්ටමේ වටිනාකමක් එකතු කරන්න පුළුවන් නම්?

ඔව්,එහෙම තැනක් තමයි Rise Tech Village කියන්නේ.

Rise කියන්නේ තවත් එක Company එකක් නෙවෙයි කියල අපි කිව්වනෙ. තරුණ හීනවලට වටිනාකමක් දෙන, අලුත් අලුත් වෙනස් අදහස් අත්හදා බලන්න පුලුවන් , "මේක කරන්න බෑ" කියන වචනයට අභියෝග කරන තැනක්.
මෙතන හදන්නේ Products විතරක් නෙවෙයි.

හදන්නේ Solutions.
හදන්නේ Brands.

ඒ වගේම හදන්නේ ලෝකෙට තරඟ කරන්න පුළුවන් ශ්‍රී ලාංකිය නිර්මාණ සහ නිෂ්පාදන.

ඒ ගමනේ තවත් ලස්සන පියවරක් තමයි "Ceynara".

Beauty Products කිව්වම අපිට ගොඩක් Brands මතක් වෙනවා. සමහර Personal Care Products පිරිසිදු කරනවා විතරයි. සමහර Brands ලස්සන Packaging එකක් විතරයි විකුණන්නේ.

හැබැයි Ceynara උත්සාහ කරන්නේ ඊට වඩා දෙයක් කරන්න.

ශ්‍රී ලංකාවේ ස්වභාවික අමුද්‍රව්‍යවල වටිනාකම ආරක්ෂා කරගෙන, ඒ ගැන පරීක්ෂණ කරල, නවීන තාක්ෂණය සමඟ එකතු කරලා, හරියටම ඔබට ගැළපෙන නිෂ්පාදනයක් එලියට දෙන එකයි මෙතනින් සිද්ද වෙන්නෙ.

ඒ නිසා "Ceynara" කියන්නේ soap, shampoo හෝ body wash හෝ එකතුවක් නෙවෙයි.

එක අදහසක්, සාර්ථක අදහසක්!

කෙටියෙන්ම කිව්වොත් ශ්‍රී ලංකාවේ අපේම දෙවල් ගැන තියෙන විශ්වාසය."Eucalyptus" ශාකය පාවිච්චි කරල මේ නිශ්පාදනය කරන දේවල් වලින් කියන්නෙ අපිටත් ලෝක මට්ටමේ Brand එකක් හදන්න පුළුවන් කියන පණිවිඩයක්. හැම වෙනසක්ම පටන් ගන්නේ එකම ප්‍රශ්නයකින්.

ඇයි මේක වෙනස් විදිහකට කරන්න බැරි?

Rise Tech Village ඒ ප්‍රශ්නය අහන්නෙ ඔබෙන්, හැබැයි...

"Ceynara" කියන උත්තරය එක්ක.

අනාගතය වෙනස් වෙන්නේ ලොකු දේවල් නිසාම නෙවෙයි.
වෙනස් විදිහට හිතන්න බය නැති මිනිස්සු නිසා.

A serene escape by The Rise... 🍃
24/07/2026

A serene escape by The Rise... 🍃

01 ) රවිදු කොහොමද මෙ දවස් වල වැඩකටයුතු ? මේ දවස් වල අපේ Inhouse projects ටික වගේම client projects, International gaming ...
20/07/2026

01 ) රවිදු කොහොමද මෙ දවස් වල වැඩකටයුතු ?

මේ දවස් වල අපේ Inhouse projects ටික වගේම client projects, International gaming projects වල වැඩකටයුතු ටික කරගෙන යනවා.

02) ඔබ ගැන කෙටි හැදින්වීමක් කලොත් ?

මම රවිදු ඕමන්ත, මගෙ ගම මහනුවර, අධ්‍යාපන කටයුතු කලේ මහනුවර ධර්මරාජ විද්‍යාලයේ ගණිත අංශයෙන්,ඊටපස්සෙ පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ Engineering faculty එකෙන් උසස් අධ්‍යාපන කටයුතු කලා .

03) රවිදු කිව්ව ගමන් අපිට මතක් වෙන්නෙ RAM Studios, අපිට කියන්න පුලුවන්ද මේ RAM Studios සහ Rise Tech Village එක අතර තියන connection එක මොකක්ද? මෙතන මොකද වෙන්නෙ කියල?

ඔව්, 2018 තමයි පලවෙනි Game එක අපි හැදුවේ,මම Dr. Harsha Subasinghe ව අදුරගත්තේ මගෙ Internship එකට Vega එකට join උනාම. මේ Game Development Idea එක Dr.Harsha ට කිව්වට පස්සෙ අපිව Trust කරල Investment එකක් කලා මේ වැඩේට. එතකොට Rise tech Village එක පටන් අරගෙන තිබුනේ නැහැ. Rise එකට young generation එකේ අයව අරගෙන, එයාලට responsibility එකක් දීලා product වල වැඩ කටයුතු කරගෙන යන්න තමයි ඔහුගේ Idea එක තිබුනේ, ඒ නිසා අපේ Game Development Concept එක Company එකක් විදියට build up කරගන්න අපිට පුලුවන් උනා ඒ කාලෙ ඇතුලත, Rise එකේ Concept එකත් එක්ක ඒක ගැලපුන නිසා, අපිව Trust කරලා පලවෙනියටම Rise Tech Village එකට ඇවිත් වැඩ ටික කරගෙන යන්න අපිට අවස්ථාව ලැබුනා.

04) සාමන්‍යෙන් හැමකෙනෙක්ම වගේ game එකක් play කරන්න ආසයි, ඒත් ඒක හදන එක හැමෝටම කරන්න අමාරුයි, ඇත්තටම ඔයාට කොහොමද මේ වගේ දේකට ආසාවක් ඇති උනේ, RAM Studio පටන් ගන්න කලින් ඉදල මේ වෙනකම් මතක ටිකක් අලුත් කරගමුද?

මට කවදාවත් Games හදන්න ඕනි කියල Dream එකක් තිබුනේ නැ, හැබැයි පොඩි කාලේ Games Play කරන්න ආසාවක් තිබුනා. 2015 වගේ Online Games play කරන කාලෙ ප්‍රභාත් කියල යාලුවෙක් හම්බවෙනවා, ඊටපස්සෙ වෙනත් කෙනෙක් ගේ Request එකකට Game එකක් හදන වැඩේ මම පටන් ගත්තේ ප්‍රභාත් ව සම්භන්ධ කරගෙන. ඒකෙදි මම 3D side එක කලේ, මොකද ඇත්තටම මගේ ආසාව තිබුනේ Vehicle Designer කෙනෙක් වෙන්න. ඒත් අපේ තිබ්බ passion එකත් එක්ක මේ Games හදන වැඩේ හොදයි හිතුනා.

05) අලුතෙන්ම Game development වලට එන්න ආසාවෙන් ඉන්න අය වෙනුවෙන් ඔයාට මොනවද කියන්න තියෙන්නෙ?

Games හදනව කියන එක ලේසි වැඩක් නෙවෙයි, මොකද මේකේ Technical පැත්ත වගේම Art , Designing, Coding මෙ හැමදේම තියනවා, ඒ නිසා මේක ඇත්තටම අමාරු දෙයක්, මේකට ආසාවක් ගොඩාක් වෙලාවට ඇති වෙන්නෙ ඒ හැම පැත්තටම passionate නම් විතරයි. ඒ නිසා තමන් මේකට ඇත්තටම passionate ද බලල, මේක ගැන update වෙලා, ඉගන ගෙන හරියටම මේ Industry එකට එන්න කියල තමයි කියන්නේ මොකද හරියට කර ගත්තොත් මේක හොද පැත්තක්.

06) මේ වැඩ වලදි ඔයාගේ ටීම් එකෙන් ලැබෙන සහයෝගය මොන වගේද?

Team එක තමා ලොකුම දේ Games විතරක් නෙවේ, අපි Company එකක මොන දේ කලත් එකේ ඉන්න මිනිස්සු ටික තමා එතන ලොකුම දේ. මම Believe කරන්නෙ, අපේ product එකෙන් reflect වෙන්නෙ Team එකේ Supportive එක. Product එක හොදයි කියන්නෙ Team එක හොදයි කියන එක. මට ඉන්නෙ හොද Team එකක්, කාලයක් ගියා හොද Team එකක් filter කරගන්න. එයාලගේ සහයෝගය ඇත්තටම වටිනව. මේක ජොබ් එකක් කරනව වගේ නෙවේ, ඕනිම වෙලාවක Responsibility එක අරගෙන තමන්ගෙ දෙයක් වගේ කරන්න මහන්සි වෙනවා. එහෙම Team එකක් ඉන්න නිසා තමයි මේක Reality එකක් කරගන්න පුලුවන් උනේ. කොච්චර අපේ Dream එක, vision එක තිබ්බත්, ඒක තේරුම් ගන්න පුලුවන් Team එකක් නැත්නම් මෙච්චර දුර එන එක අමාරු වෙන්න තිබ්බා.

07) සුන්දර bellwood වල තියන Rise එක ඇතුලෙ ගෙවන ජීවීතේ ගැන ඔයාට මොකද හිතෙන්නෙ?

අපි කලින් ගොඩාක් වැඩ කලේ Online, ඊටපස්සෙ 2018 - 2023 වගේ කාලෙ අපේ ගෙදර annex වගේ කොටසක් තිබ්බා ඒකේ තමා වැඩ ටික කලේ Team එකෙ අය එක තැනකට එකතු කරගෙන. ඊටපස්සෙ තමයි Rise එකට එන්නේ, එතනින් පස්සෙ අපේ efficiency එක ගොඩාක් වැඩි උනා මෙහේ පරිසරය සහ culture එක නිසා, මොකද හරිම clam vibe එකක් තියෙන්නෙ, ඒකත් එක්ක හැමෝගෙම focus එක Capacity එක වැඩි උනා, සහ හොදට perform කරනව කියල දැනෙනවා. Gaming කියන්නෙ Technology සහ Art දෙකම represent කරන subject එකක්නෙ, එතකොට මේ වර්ග දෙකේම අය එක්ක එකට වැඩ කරන්න ලැබෙනවා, ඉතින් Rise එකෙදී අලුත් අය හම්බවෙනව, අලුත් දේවල් දැනගන්නවා හරිම සුන්දර අත්දැකීමක් ඒක.

08) ඉස්සරහට Rise එකත් එක්ක RAM Studio එකේ Future Plans මොන වගේද?

Rise එකෙ culture එක ඇතුලේ ආධ්‍යාත්මික පැත්තකුත් තියෙනවනේ, ඒ දේවල් එක්ක අපේ ලංකාවේ cultural, historical දේවලුත් එකතු කරල තමයි අපේ Gaming පැත්තේ වැඩ ටික කරගෙන යන්නෙ.මම හිතනව ඒකෙන් Rise එකටත් හොද impact එකක් ලැබෙනවා කියලා ඉස්සරහට එන්න තියන Video Games වලින්. Rise එක ඇතුලේ Teams කීපයක් ඉන්නවනෙ, අපි ගොඩාක් කරන්නෙ Entertainment පැත්තට අදාල දේවල්, එතකොට අනාගතේ Rise එකට එන්න හිතාගෙන ඉන්න අයට ඒ පැත්තෙන් inspiration එක දීලා, Rise එකත් එක්කම Grow වෙන එක තමා අපේ Idea එක.

09) තව අවුරුදු කීපෙකින් RAM studio එක කොයි වගේ Level එකක ඉදීද කියල ඔයාට Idea එකක් තියෙනවද?

ඔව්, RAM එකේ Vision එක ගත්තොත් අපිට ගේම් හදන්න passion එකක් තියෙනවා කියලා ඒ කාලේ තේරුම් ගියාට මේ පැත්තෙන් ජොබ් එකක් හොයාගන්න Company එකක්, හරි තැනක් ඒ කාලෙ(2015) තිබුනේ නැ.
මේ Opportunity එක නිසා තමයි අපි මේක Company එකක් විදියට Buildup කර ගත්තේ. අපිට ඕනි ලංකාවේ තියන Limited Career Path වලට මේ Gaming කියන දේත් එකතු වෙනව දකින්න. මොකද මේක ලොකූ Industry එකක්. Job opportunity ගොඩාක් හදන්න පුලුවන්, Game development එක ඇතුලෙම Art, Programing, 3D Art, Animation, Technical Art, Concept and story writing, Dubbing, Motion Capturing වලට Acting, Music මේ වගේ සෑහෙන දේවල් ගොඩාක් තියෙනවා. අපිට ඕනි අපේ company එකෙන් Develop වෙන Games වලට ලංකාවෙ අයට Job Opportunity හදල දෙන්න. මොකද මේ දේවල් වලට ගොඩාක් දක්ෂ, ඒත් චාන්ස් එකක් ලංකාව ඇතුලේ ලැබුනේ නැති අය ගොඩාක් ඉන්නවා. අන්න ඒ අයට අවස්තාවක් හදල ලංකාවෙන් හොද Entertainment products Globally දෙන එක තමා අපේ target එක. කොටින්ම කිව්වොත් මිනිස්සුන්ගෙ Creative Ideas එකතු කරන තැනක් හදන එක.

10) අවසාන වශයෙන් ඔයාට මේ journey එක ඇතුලෙ විශේෂයෙන් මතක් කරන්න ඕනි අය අනිවාර්යයෙන්ම ඇති,අපි එ ගැනත් කියමු.

ඔව්, ඉස්සරවෙලාම මගෙ අම්මා තාත්තා ට ස්තූතියි, මොකද එයාලගෙන් නිදහස ලැබුනේ නැත්නම් මෙ දේවල් කරගන්න මට ගොඩාක් අමාරු වෙන්න ඉඩ තිබුනා. ඊටපස්සෙ ලොකූවටම ස්තූතිය අයිති වෙන්න ඕනි Dr. Harsha Subasinghe ට තමයි. මම මේක campus යන කාලෙ පටන් ගත්ත දෙයක් එතකොට වයසින් අත්දැකීමෙන් පොඩි පිරිසක් විශ්වාස කරල මේ දේවල් පටන් ගන්න උදව් කලා, මොකද වෙන කම්පැනි එකකින් මේ වගේ අවස්ථාවක් එකක් දෙයි කියල අපිට බලාපොරොත්තු වෙන්න අමාරුයි.
Investment එකක් දීලා,ඒ දේ සාර්ථක වෙයිද නැද්ද කියල බලාගෙන ඉන්න එක වෙන කිසිම කෙනෙක් කරන්නෙ නෑ. අපිව Trust කරල හැමදේටම අපිත් එක්ක ඉන්න එකට ඔහුට ස්තූති කරන්න වචන මදි. ඒ වගේම RAM studio එකේ Team එක, මොකද Ups & downs අනිවාර්යයෙන්ම තිබ්බා, වැටෙන්න ගිය තැන් තිබුනා, එ හැම තැනකදීම මෙතනට එනකම් අල්ලගෙන ආවට ස්තූතියි, ඒ වගේම මෙතනින් එලියේ RAM එක believe කරන ගොඩාක් අය ඉන්නවා ඒ හැමකෙනෙක්ටම ගොඩාක් ස්තූතියි.

කතාබහ - ශෂිනි රත්නායක.

Foreign Vibe එකක් දෙන, ලංකාවේ තියන එකම Tech Village එක .Google, Apple, Microsoft වගේ ලෝකේ ලොකුම Tech Company එකක වැඩ කරන...
15/07/2026

Foreign Vibe එකක් දෙන, ලංකාවේ තියන එකම Tech Village එක .

Google, Apple, Microsoft වගේ ලෝකේ ලොකුම Tech Company එකක වැඩ කරන්න කැමතිද ඇහුවොත් බහුතරයක් කියන්නෙ ඔව්, ඒක එයාලගේ Dream එකක් කියල, වැඩියෙන්ම ඒවගේ තියෙන Work Culture එක, සීමාවන් නැති නිදහස, Stress නැති පරිසරය, වැඩ කරන අතරතුර විවේක ගන්න තියෙන Spaces, සහ සේවකයන්ගෙ Comfort එකට මුල් තැන දෙන ඒ Lifestyle එක දකින්න අපි හැමෝම හීන මවනවා. හැබැයි ඒ වගේ Global Level Work Environment එකක් අත්විඳින්න රට යන්නම ඕනෙද?

අපි පිටරට ජොබ් එකකට යන්න හීන දකින්නේ හොඳ Salary එකක් ගන්න, නැත්නම් ජීවිතේ අලුත් නිදහසක් හොයාගෙන. ඒත් පිටරටක තියෙන ඒ නිදහස ඇත්තටම නිදහසක්ද?

පිටරට ජොබ් එකකට යන එක නරකයි කියල අදහස් කරනව නෙවේ, හැබැයි තමන්ගේම ආදරණීයයන් මඟහැරගෙන, කිලෝමීටර් දහස් ගණනක් ඈතක ගිහින්, පැය ගාණක් මැෂින් වගේ මහන්සි වෙන එක කොච්චර Stressful ද?

පිටරට culture එකටත් වඩා වෙනස්, work stress free, ලංකාවේ තියන Company එකක වැඩ කරමුද?

හැමෝම හිතන්නේ මේ වගේ working Environment තියෙන්නේ පිටරට විතරයි කියලා. හැබැයි ඒ මතය වෙනස් කරපු, Salary එකත් ඉතිරි කරගෙන, හිතේ සැනසීමෙන් වැඩ කරන්න පුළුවන් ලංකාවේ තියෙන හොඳම තැන තමයි මේ. මොකද මෙතන හැමදේම හැදිලා තියෙන්නේ Employees ලගේ පහසුව වෙනුවෙන්මයි.මේ ගැන වැඩි විස්තර අපේ පසුගිය ලිපි වලින් සවිස්තරාත්මකව ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන්.

එක දේකට සීමා නොවී උඩුගම්බලා යන්න කැමති දක්ෂ ඔබ වෙනුවෙන්ම නිර්මාණය වුන ලංකාවෙ එකම Tech ගම්මානය - The Rise Tech Village.

🌿 Our Blueprint is Green.
13/07/2026

🌿 Our Blueprint is Green.

08/07/2026
Real progress isn't measured by technology alone.It's measured by the minds we inspire, the innovations we create, the l...
04/07/2026

Real progress isn't measured by technology alone.

It's measured by the minds we inspire, the innovations we create, the land we nurture, and the nation we leave for the next generation.

Together, we rise.

Behind the Scenes: Meet the Rise Crews! හොදම  දේවල්  Creative විදියට එලියට දෙන තැනක් විදියට Rise Tech village එක ගැන අපි...
03/07/2026

Behind the Scenes: Meet the Rise Crews!

හොදම දේවල් Creative විදියට එලියට දෙන තැනක් විදියට Rise Tech village එක ගැන අපි ගිය සතියෙ හදුන්වල දුන්නනෙ. අපි එහෙම කිව්වෙ ඇයි? මෙතන වෙන්නෙ මොන වගේ Projects ද? කියල අද කතා කරමු.

Rise එක ඇතුලේ Main Offices පහක් තියෙනවා .

1) RAM Studios
2) Marketing
3)AI Team
4) Ceynara
5) AI Grow

මේ Team පහ ඇතුලෙන් එකිනෙකට වෙනස් projects එලියට ආව උනත් මේ Team පහම Technology එකත් එක්ක එකිනෙකට Deeply connect වෙලා තියෙන්නෙ. අපි අද බලමු මේව ඇතුලෙ මොකද වෙන්නෙ කියල.

RAM Studios ගැන අනිවාර්යයෙන්ම මෙ වෙනකොටත් ඔයාලා දන්නවා. මොකද ලංකාව ඇතුලේ Game Develop වෙන සීමිත තැන් වලින් එකක් තමයි මේ RAM එක. ගොඩක් අය Games Play කලාට ඒව හදන්න කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඕනද කියල දන්නෙ නැ ඒ වගේම මේක හැමෝටම ලේසියෙන් කරන්නත් බෑ. මේ එක Game එකක් පිටිපස්සෙ ලොකු Creative Teenage Team එකක්ම ඉන්නවා වගේම මේ Creative Team එක ලස්සනට Guide කරලා සුපිරිම Game එකක් එලියට දෙන්නේ ඔයාලා හැමෝම දන්න කෙනෙක්, ඒ තමයි Mr. Ravindu Coory. මෙතනින් තමයි Rise Tech village එක ඇතුලේ Creative ම Game Development එක සිද්ධ වෙන්නෙ.

Marketing Team එකකින් කරන්නෙ ඕනම දෙයක් Creatively එලියට දෙන එකනේ. Rise Tech village එකෙ Marketing Team එකම Multitalented Crew එකක්, මොකද Web Developer, AI Developer, Photographer, videographer, Musician, content Writersලගෙන් combined උන Team තමයි මෙතන ඉන්නෙ. ඔයාලට ඔනි හැමදෙයක්ම Cretive විදියට එලියට දෙන්න ඕනිනම් ඔයාලගෙ WebSite එකේ ඉදල Social Media Upload කරන Video එක දක්වා හැමදේම එකම තැනකින් කරගන්න පුලුවන්.

AI කිව්වම අපිට මතක් වෙන්නෙ හැමදේම Prompt එකකින් ලේසියෙන් කරගන්න පුලුවන් වගේ අදහසක් නේ. ඇත්තටම මෙතන වෙන්නෙත් ඒකද? නෑ AI කියන්නෙ හරිම Deeply Technology එකත් එක්ක යන Subject එකක්. අපේ Rise එක ඇතුලේ ඉන්නේ මේ දේවල් හොදට Research කරපු දක්ෂම Educated AI engineering Team එකක්. Rise එක ඇතුලෙ ගොඩාක් දේවල් වෙන්නෙ Automation ක්‍රමයට, ඒ වගේම එ හැමදෙයක්ම User Friendly. මේ වගේ ගොඩාක් Special දේවල් Artificial Caractors එක්ක හරිම uniquely එ වගේම Creative විදියට මේ Team එක නිර්මාණය කරනවා.

AI Grow කියන්නේ Agriculture එකත් එක්ක Technology එක සම්බන්ධ කරල, මිනිස් ශ්‍රමය අවම කරල හරිම Smoothly වැඩ කරන Team එක. මේ Team එක ඇතුලේ Architect Designer ගේ ඉදල හරිම දක්ෂ Agro-Technologist ල දක්වා විවිධ හැකියාවන් තියන අය ඉන්නවා. Rise එක ඇතුලේ Open-field Cultivation වගේම Green Houses වලත් වගා කටයුතු සිද්ධ වෙනවා. මේ හැමදෙයක්ම හරිම ආරක්ෂිතව Technology එකත් එක්ක සාර්ථකව පාලනය කරගෙන වටපිටාව ලස්සනට පවත්වාගෙන යන්න මේ Team එක දෙන්නෙ මාරම Support එකක්.

Ceynara කියන්නෙ Rise එකෙන් නිර්මාණය වුන හොදම Brand එකක්. ප්‍රධාන වශයෙන් " eucalyptus" ශාකය පාවිච්චි කරල අපේම දේශිය Body wash, Soap, Healing Balm,Oil, නිශ්පාදනය වෙන්නෙ මෙතනින්. ඇත්තටම මේක හරිම සංකීර්ණ ක්‍රියාවලියක්, මේ ගැන හොද දැනුමක් තියන Experienced දක්ෂ Scientist ලගෙන් සමන්විත Educated Team එකක් තමයි මේ හැම නිශ්පාදනයක්ම research කරල හොදම තත්වයෙන් එලියට දෙන්නෙ.

මේ සාර්ථක දේවල් හැමදෙයක්ම පිටිපස්සෙ තියෙන ප්‍රධානම දේ තමයි Freedom එක, මේ Freedom එකත් එක්ක එන Creativity එක තමයි ඒ සාර්ථකත්වයේ රහස.

The eagle doesn't wait for perfect weather.It rises above the storm.Keep your vision clear.Keep your purpose stronger.Th...
02/07/2026

The eagle doesn't wait for perfect weather.
It rises above the storm.

Keep your vision clear.
Keep your purpose stronger.
The sky is never the limit for those who choose to rise. 🦅

Break the Frame with 'The Rise'! සිලබස් එකට Limit උන ඉස්කෝලේ ජීවිතයයි, ඒ හා සමාන Frame එකක් ඇතුළෙම දුවන උසස් අධ්‍යාපනයයි...
01/07/2026

Break the Frame with 'The Rise'!

සිලබස් එකට Limit උන ඉස්කෝලේ ජීවිතයයි, ඒ හා සමාන Frame එකක් ඇතුළෙම දුවන උසස් අධ්‍යාපනයයි ඉවර කරලා අපි හැමෝම දුවන්නේ රස්සාවක් පස්සේ. හැබැයි ඒ හැම තැනකදීම වෙන්නේ අපේ ජීවිත තව තවත් limit වෙන එක. තමන් ඇතුළේ කොච්චර Creative මනුස්සයෙක් හිටියත් ඒ මනුස්සයව අමතක කරල දාලා, තමන්ගේම කියලා නිදහසක් නැතුව, කාගේ හරි ෆ්‍රේම් එකකට කොටු වෙලා, අපි මේ කරන්නෙ ජීවත් වෙන්න ට්‍රයි කරන එක.

අවුරුදු 18 - 25ත් අතර වයස කියන්නේ ජීවිතේ ලස්සනම කාලෙ, හැබයි අත්දැකීම් අඩු ඒත් හීන පස්සේ පිස්සුවෙන් වගේ දුවන වයසක්. ගොඩක් අය හිතන්නේ මේ වයසේ ළමයි හැඟීම්වලට බර, තීරණ ගන්න කලබල, හරිම unstable පිරිසක් විදියට.

හිතන්න, Guide කරන්න කවුරුත් නැතුව, Self control එකෙන්, තමන්ගෙම කැපවීමෙන් විතරක් ආයතනයක් සාර්ථකව ඉස්සරහට අරන් යන්න මේ වගේ තරුණ පිරිසකට භාර දුන්නොත්, ඇත්තටම ඒක කරන්න පුලුවන් වෙයිද? සාර්ථක වෙයිද?

ඕනම කෙනෙකුට ඒක ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුළුවන් වගේම බහුතරයක් කියන්නෙ ඒක කරන්න බැ කියල. තව සමහරු අහන්න පුලුවන් මොකටද එහෙම කරන්නෙ කියල.

දන්නවද "ලොකුම Risk එක තමයි කිසිම Risk එකක් නොගෙන ඉන්න එක."

Risky උනාට මේ Young Generation එක විශ්වාස කරල ඒ වගෙ තීරණයක් බය නැතුව ගත්ත කෙනෙක් තමයි Dr. Harsha Subasinghe කියන්නෙ. ලංකාවෙ කිසිම තැනක නැති මේ unique Concept එක තරුණ පරම්පරාවට භාර දීලා, ආයතනයට විතරක් නෙවේ, තමන්ටත් දෙයක් කරගන්න පුලුවන් නිදහස මෙතන නිර්මාණය කරල තියෙනව.
The rise tech village එකේ සාර්ථකත්වය තියෙන්නෙ එතන.

නිදහසක් නැති තැන Creatively එකක් නෑ, Creativity එකක් නැති තැනක සාර්ථකත්වයක් නැ. ජීවිතෙ හොදම කාලෙ හොදම දේවල් ලස්සනට එලියට දෙන්න පුලුවන් හොදම තැන Rise Tech Village එක.

Address

The Rise Tech Village Bellwood
Kandy

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when The Rise posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share