Saya Seorang Pereka Grafik Profesional dan menawarkan Khidmat membuat logo Syarikat/individu pada harga yang mampu milik. butiran selanjutnya , anda boleh melawat Halaman facebook saya di Omega Design . Diharap anda berpuas hati dengan khidmat yang saya tawarkan ini. Kesemua kerja2 ini adalah yang Asli dan tiada mengandungi bahan cetak rompak atau memiliki hak intelek digital orang lain, melainkan
dengan pengiktirafan pereka asal atau pun pihak pelanggan. I'm a professional Graphic Designer and I am offering a service to create any logo design for company big or small. I am offering a very small yet affordable fee for anyone who is interested in my services. more details at my page OMEGA DESIGN
Lets hope that the services I'm about to offer will satisfy most of you or my future clients to the fullest. All of my artwork is an Original Design and none copyright unless with permission either from the Real Author or Clients in usage of vector arts. Some satisfied clients from majalah.com already made their logo's!
**If you have added me on FB, please reply to my MESSAGE or SENT me one! sama ada Tuan berminat utk buat bisnes atau pun tidak. ini bagi mengelakkan org yg add saya..tapi diam bila bertanya sehingga 2-3 hari. Saya tidak memerlukan scammer atau robot di Friend List saya. **
** to other freelance Designers, let us be friends and treat each other with respect rather than backstabbing! ** look forward to future friendship! if you are International or from abroad/ outside Malaysia. paid directly to my Paypal.
** proses untuk design - senang shj.
- Tuan/Puan bagi briefing ( nama syarikat logo yg hendak dibuat) atau tidak , saya akan come up dgn 1-3 design.
- jika setuju kita proceed for final or up to 5 minor adjustment.
- buat pembayaran
- sertakan resit
- Saya akan upload file ke dropbox atau online storage yg lain. dan berikan akses to folder ( share folder ) temporary selama 1 -3 Minggu. dan juga Emel Tuan/Puan2
_ jika file melebihi 25mb per upload saya akan masukkan ke dalam google drive. Assalamualaikum.