Jtechfx pro indicator

Jtechfx pro indicator pass prop bawah 7 hari dengan servis kami(bawah 3 hari dah lulus)

BENDA SIMPLE DAN PRAKTIKEL..https://vt.tiktok.com/ZSXYkXNTd/ramai ingat benda ni susah rupa2nya mudah..Semua didepan mat...
12/07/2026

BENDA SIMPLE DAN PRAKTIKEL..

https://vt.tiktok.com/ZSXYkXNTd/

ramai ingat benda ni susah rupa2nya mudah..

Semua didepan mata dan dihujung jari je sebenarnya..

Nak beli saham Malaysia???

Nak beli Etf Us???

Nak beli Etf Emas???

dulu2 kita ingatkan entry level tu ribu riban..last2 bila tau je entry level sama kos mcm kita macam kita makan kat kedai tomyam bahkan lebih murah lagi🤭 rasa rugi je tak start awal..

Jom mulakan sekarang✅ 📱 ✔️

https://j.moomoo.com/0CyXb3

Join group wasap✅ 📱 ✔️ 👇

https://chat.whatsapp.com/KKJjMysJuIQ4DjNs978nGv?s=cl&p=a&mlu=0&amv=1

RAMAI TERLEPAS PANDANG BAB NI..MEH DEN CITER SKIT KEPENTINGAN EQUITI CRASH GUARD..https://osini.co/HybridEdgeXauEaKacukb...
31/03/2026

RAMAI TERLEPAS PANDANG BAB NI..

MEH DEN CITER SKIT KEPENTINGAN EQUITI CRASH GUARD..

https://osini.co/HybridEdgeXauEaKacuk

bayangkan kita main game Marvel Vs Capcom amik watak Dante Vs Ryu dimana Ryu ada Hadouken serangan jarak jauh dan Dante kena pakai serangan jarak dekat sebab tu forte dia..

On order untuk Dante datang pada Ryu sedikit sebanyak terpaksa BERTAHAN dan bila dah dekat baru boleh "debik" Ryu..

Itu pun nasib baik kalau Ryu bagi buah Shinkun Tatumaki Yapu Sanku-(Helicopterkick) maka Dante terpaksa Unleash Crash Guard mode dimana dia serap hentakan serangan Ryu dalam masa yg sama damage yg diterima berkurangan dari apa yg sepatutnya diterima-T.K.O..

Sekiranya tak guna skill ni,maka kompem Dante akan Habis nyawanya(health points dalam game)tapi bila pakai skill ni nyawa hilang 30% max dan ada baki 70% untuk comeback lawan balik..

Fungsi Equiti Crashguard dalam Ea Tachi ni ialah utk jaga equiti/modal supaya sekiranya kena BROKER MANIPULATION/NEWS/SPEACH/LDR ATAU MARKET SPIKE/Waterfall tetiba,akaun boleh survive dan continue fight another day tomorrow..

Ada kat bahagian setting utk sendiri letak brapa "kerugian maksima yg kita sedia hadap" selaku trader supaya akaun tak terus "licin modal"disapu market..so akaun ada baki 70-80% utk figh another day..

Kita tak jangka bila market nak buat show tapi kita kena bersedia supaya tak semua modal kita hangus dalam sehari trading..senang citer bila terkena je.rilek dulu,muhasabah nak tukar stratergy lain atau tukar broker utk trading berikutnya...

Barulah trader lapang fikiran mcm lagu "Thats the way it is"-Celine Deon..

https://osini.co/BitcoinScalperXPercuma

ADA YG NAK TENGOK HASIL..ADA YG DAH DAPAT HASIL..ADA YG TAU BERHASIL TAPI TAKNAK CUBA..https://vm.tiktok.com/ZSHE9GqvPWk...
16/01/2026

ADA YG NAK TENGOK HASIL..

ADA YG DAH DAPAT HASIL..

ADA YG TAU BERHASIL TAPI TAKNAK CUBA..

https://vm.tiktok.com/ZSHE9GqvPWkkh-3WXy4/

How the ea works☝️📱

senang citer mcm ni la..ilmu yakin,ainuk yakin,haqqul yakin..

Ilmu yakin-sekadar pengetahuan,tak beramal pun..tau ea tu power tapi buat xreti je..

Ainul yakin-dah nampak sendiri dalam Myfxbook,nampak kat investor pasword bagaimana ea bekerja..tapai tak jugak yakin..

Haqqul yakin-dah beli Ea,dah pakai ea dan merasa hasil widraw profit siap buat kopitrade buat jalan dalam broker pilihan hati..ni baru next level..

Kita nak capai level ketiga baru merasa hasil,xnak berhenti sekadar tahu dan kenal je..buang masa..dan xdapat hasil..

https://osini.co/ResultsEaGoldNCurrencies

KHAMIS MALAM JUMAAT BUAT PE BHAI???setelkan yasinan..makan kenduri dan balik entry sat..https://osini.co/JomKira2RumahBe...
04/12/2025

KHAMIS MALAM JUMAAT BUAT PE BHAI???

setelkan yasinan..makan kenduri dan balik entry sat..

https://osini.co/JomKira2RumahBebasRiba

Target 10-15 doller chow la..'jangan tunggu lama2 nanti lama2 profit&modal diambil orang"😂😂😂..-Sweetcharity akher zaman versi trader..

Benda yg kena paham bila broker dah marking akaun ko maka akaun ko akan dicari salah segenap penjuru.sebab tu den trade multi -broker..

Kejap pakai broker A,kejap pakai broker B kejap pakai broker C..Sebabnya mudah ialah taknak kita dimasukan dalam server b book yg dimudahkan untuk mc dan lost sebaliknya kalau jarang2 guna makan xkan masuk dalam list spotlight dan boleh trade dengan aman..

Payung maping📱👇📱👇Besi kuning

https://www.tradingview.com/x/3IjSxqJE

BENDA BOLEH BELI 55K APASAL NAK KLUAR DUIT SAMPAI 500K???Gila ka..Tujuan nak rumah ialahNak tempat berteduh..Tempat bere...
01/12/2025

BENDA BOLEH BELI 55K APASAL NAK KLUAR DUIT SAMPAI 500K???

Gila ka..

Tujuan nak rumah ialah

Nak

tempat berteduh..
Tempat berehat..
Tempat bersama kluarga..
Tempat beribadat..
Boleh bercucuk tanam skit buat (makan sendiri)mandiri..

Ada benda yg murah takanla nak pi beli yg mahal macam takde punca je sebab solusi ada cuma kena sabar dan fikerkan..

Jangan ikut media mainstream yg ajak pada berperang pada Allah dan Rasul,dari rumah loan,kereta loan sampai sluar dalam pun loan pakai shopi pay🤣🤣🤣teruk sangat semua benda nak diloankan(riba)

Contoh matematik mudah..

Kalau Rm55k kumpul 35 tahun/420 bulan sebilan hanya Rm130.95 jer..

Tanah ada kat kampung usahakan dan kalau kena beli pun xsampai rm100k..nismilan bersepah tanah bawah rm100k(contoh harga biasa ada tempat lagi murah dan ada tempat lagi mahal bergantung pada lokasi)

So total rm155k(anggaran mudah kira)

Rm155k/420 bulan(35 tahun) bersamaan sebulan kena menabung Rm369.04 sahaja

Nak amik yg mahal tu ikut selera memasing(ko yang selera tajam ko pandai2 la cari duit lebih🤣🤣🤣,ni cadangan utk yg nak hidup minimalis tanpa riba) tapi benda ni bukanlah mustahil bagi yg taknak riba dalam memiliki rumah..

Simplekan???

https://osini.co/JomBebasRatRace

Address

47-1 Jalan Puj 3/3 Taman Puncak Jalil
Seri Kembangan
43300

Opening Hours

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Sunday 10:00 - 18:00

Telephone

+601121204889

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Jtechfx pro indicator posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Jtechfx pro indicator:

Shortcuts

Share