13/03/2019
Lieve mensen, sinds afgelopen maandag zijn wij een campagne gestart voor de Vervoerregio Amsterdam. Doel: het werven van zoveel mogelijk deelnemers aan een enquête over de toekomst van het OV in Zaanstreek-Waterland (Zaandam en omringende gemeenten, Purmerend en eromheen, Amsterdam-Noord).
Ons verzoek aan jou: deel de volgende link met zoveel familie, vrienden, kennissen die in die regio wonen en vraag ze deel te nemen. We hebben een ambitieuze doelstelling te halen en daar willen we natuurlijk 3x overheen knallen!
Deel deze link: https://wijnemenjemee.nl/ov2022
(Delen mag zoals jij het wilt, via Facebook, WhatsApp, fax, whatever. Als hij maar wordt gedeeld.)
Bedankt!
Het huidige contract voor het openbaar busvervoer in Zaanstreek en Waterland loopt in december 2021 af. Dat betekent dat een nieuw contract nodig is. In dit nieuwe contract kunnen we nieuwe of aangepaste wensen opnemen om het busvervoer verder te verbeteren. Rondom bushaltes en aansluitingen op ande...