07/02/2026
het gaat echt geweldig met die energie transitie..... en wij zouden tegen 2029 verplicht aan de, elektrieke, warmte pomp moeten.... Ik denk dat een tegen die tijd een diesel gestookte ketel ga aanschaffen, voor naast de houtkachel....
Het duurt voor bedrijven soms jaren om een stroomaansluiting te kunnen krijgen of uitbreiden. In de tussentijd werkt een deel door op diesel.