23/08/2026
ලැප්ටොප් එක හිර වෙනවද?
වැඩක් කරගන්න පැය ගාණක් බලන් ඉන්නවද? 🐢⏳
අලුත් ලැප්ටොප් එකක් ගන්න ලක්ෂ ගාණක් වියදම් කරන්න කලින්, PC Doctor අපි ගාවට අරන් එන්න, සමහරවිට ඔයාගෙ ලැප්ටොප් එක Maximum Performance වලින් වැඩ කරන්නෙ නැතුව ඇති!
ගොඩක් වෙලාවට ලැප්ටොප් එකක් Slow වෙන්නෙත්, ඉක්මනින් රත් වෙන්නෙත් පොඩි Upgrade එකක් මදි නිසා හරි, කාලෙකින් ඇතුළ සුද්ද කරලා නැති නිසා හරි වෙන්න පුළුවන්. PC Doctor අපි ගාවට ආවොත්, ලොකු මුදලක් වියදම් කරන්නේ නැතුව මේ ප්රශ්නෙට ස්ථිර විසඳුමක් දෙන්න අපිට පුළුවන්.
අපෙන් ඔයාට,
🟡 පැය ගාණක් බලන් ඉන්නේ නැතුව SSD & RAM Upgrades,
🟡 Full Detailing Servicing,
🟡 "හදන්න බෑ" කියපු මදර්බෝඩ් ලෙඩත් ගොඩදාන Chip-Level Repairs,
🟡 වගකීමක් එක්කම Display & Battery වගේ Parts දාගන්න.
සල්ලිත් ඉතුරු කරගෙන, කිසිම වදයක් නැතුව ඔයාගේ වැඩ ටික කරගන්න අදම ඔයාගේ ලැප් එකත් අරන් අපේ ෂොප් එක පැත්තේ එන්න. ඔයාටම හිතෙයි මේ ඔයාගේ පරණ ලැප් එකමද කියලා! 🛠️✨
ඕනෑම ප්රශ්නයක් බය නැතුව අපෙන් අහන්න 👇
📲 WhatsApp / Call: 076 687 6198
📍 Location: PC Doctor - Kalutara
💳 Koko Pay Available! (මාස 3කින් කොටස් වශයෙන් ගෙවන්නත් පුළුවන්)